znacka-background

Anastasia Beverly Hills

Anastasia Beverly Hills cz
35 Počet produktů
4.5 Průměrné skóre
338Kč Průměrná cena

Kde koupit Anastasia Beverly Hills


  • Cruelty-free



Fakty o Anastasia Beverly Hills

Značku Anastasia Beverly Hills, jednu z nejrychleji rostoucích v globálním kosmetickém průmyslu, uvedla na trh v roce 1997 Anastasia Soare, Rumunka a průkopnice v oblasti krásy. Její produkty byly uvedeny jako první produktová řada v rámci vlajkového salonu Beverly Hills. Jedná se o prestižní kosmetickou značku, která jako první přinesla na trh kosmetiku určenou k tvarování obočí , později patentovanou jako Golden Ratio. Anastasia Beverly Hills se tak stala značkou, která položila základy jedné z hlavních kosmetických linií moderní krásy. O pár let později však prorazila svojí novou linií líčidel, která byla typická svojí pestrostí a barevnými odstíny.

Od roku 2014 značka aktivně působí i na Instagramu, kde se kromě prezentace produktů zaměřuje hlavně na jejich detailní představení. Zákazníkům se zde dokonce denně promlouvá i samotná zakladatelka značky a učí je vnímat produkty tak, aby z nich dokázaly vytěžit maximum. Produkty Anastasia Beverly Hills jsou totiž typické svým potenciálem vykouzlit přímo dokonalý vzhled obličeje. Důkazem toho je i množství ocenění, kterými bylo oceněno několik kultovní produktové klasiky jako Brow Wiz, Contour Kit a Liquid Lipstick.

Dnes jsou produkty značky Anastasia Beverly Hills dostupné ve více než 25 zemích světa. Vyvíjené a vyráběné jsou v souladu s etickými normami, proto nejsou testovány na zvířatech. Pro své zákazníky jsou dostupné na Anastasiabeverlyhills.com nebo na stránkách Dillard's, Macy's, Nordstrom, Sephora, ULTA au vybraných prodejců.