znacka-background

PURITO

PURITO cz
36 Počet produktů
4.4 Průměrné skóre
526Kč Průměrná cena

Kde koupit PURITO


  • Vegan
  • Cruelty-free
  • Kórejská značka
  • Hype značka



Fakty o PURITO

Za zrodem korejské kosmetické značky Purito stojí Mr. Kim, který byl typický svojí láskou k přírodě. Značka na trhu působí od roku 2012, za pár let se však vypracovala na jeden ze světových beauty brandů. Její síla spočívá ve vynikajících účincích produktů, které se svou cenou navíc řadí mezi cenově dostupné.

Název Purito pochází ze spojení dvou slov - "očistit" a "to". Ve slově „očistit“ se přitom odráží závazek značky k tvorbě bezpečných a přírodních produktů vhodných pro každodenní používání . Slovo „to“ je zase v čínských znacích označením pro půdu. V názvu Purito je tedy ukryt i samotný cíl, podle kterého značka usiluje postavit zdraví pokožky na pevných a výživných základech.

Zajímavou je přitom i filozofie značky, která je silně zaměřena na dodržování etické a environmentální odpovědnosti. Namísto jednorázových obalů jsou proto výrobky Purito baleny v ekologických recyklovatelných a biologicky odbouratelných obalech. Všechny produkty Purito jsou přitom vyráběny bez jakékoli krutosti na zvířatech. Jejich složení obsahuje veganské, čistě přírodní složky, které jsou certifikovány i globálně uznávanou bezpečnostní normou EWG. Purito zároveň každý rok věnuje část svých zisků Korejské federaci pro environmentální hnutí a společnosti Best Friend Animal Society s cílem podpořit kampaně zaměřené proti krutosti a zaměřené na dodržování udržitelnosti.

Obecně se Purito zaměřuje na jednoduchost svých výrobků s obsahem vysoce kvalitních bezpečných a čistých přísad bez jakékoli přidané vůně. Žádné z výrobků neobsahují sírany, minerální oleje, parabeny a mnoho dalších podobných látek. Díky čisté povaze receptur je proto Purito skvělou volbou i pro lidi s citlivou pokožkou či pro ty, kteří s používáním pleťových výrobků teprve začínají.

Podobné značky jako PURITO