znacka-background

Neutrogena

Neutrogena cz
78 Počet produktů
3.8 Průměrné skóre
204Kč Průměrná cena

Kde koupit Neutrogena




Fakty o Neutrogena

  • Země

    Los Angeles, California, Spojené státy

  • Rok založení

    1930

  • Skupina

    Johnson & Johnson

  • Zakladatel

    Emanuel Stolaroff

  • Web

    neutrogena.com
  • Instagram

    @neutrogena
Příběh značky Neutrogena začal v roce 1930, kdy její zakladatel Emanuel Stolaroff založil malou kosmetickou společnost s názvem Natone. Ta během prvních let své existence působila jako dodavatel pro kosmetické salony spojené se světem filmového průmyslu. Osud značky však změnila Emanuelova služební cesta do Evropy, kde se jeho pozornost zaměřila na mýdlo vysoké kvality se schopností neutralizace pH. Emanuelovi se podařilo zajistit jeho distribuci přímo do Spojených států, kde k jeho prodeji využil nové distribuční kanály, zejména obchodní domy a lepší drogerie. Netrvalo dlouho a mýdlo se pro Natone stalo natolik ikonickým produktem, že společnost změnila svůj původní název na název Neutrogena. Značka se začala specializovat na distribuci a prodej pleťových produktů vysoké kvality, díky čemuž si vysloužila uznání lékařské praxe již v roce 1967. A přestože od té doby uplynulo více než 50 let, tuto konkurenční výhodu má společnost dodnes na svém kontě.

Po téměř 100 letech působení na kosmetickém trhu má Neutrogena ve své nabídce širokou škálu produktů péče o pleť, kůži či vlasy. Jejich složení bez použitých chemických přísad uznávané lékařskou praxí dodnes nabírá na významu, díky čemuž Neutrogena neustále oslovuje nové zákazníky i přes vyšší cenovou hladinu svých produktů.