znacka-background

Revolution

Revolution cz
206 Počet produktů
3.8 Průměrné skóre
310Kč Průměrná cena

Kde koupit Revolution


  • Cruelty-free
  • Hype značka



Fakty o Revolution

Produkty od kosmetické značky Revolution jsou typické tím, že se v jejich stylu najde opravdu různorodá skupina zákazníků. Cílem značky bylo vyvinout kvalitní líčení dostupné pro každého . Svými produkty se snaží o dosažení rozmanitosti ao narušení zastaralého, jednotvárného vnímání krásy.

Příběh značky se začal psát v roce 2013. Jejím zakladatelem je Adam Mint, který s myšlenkou o založení vlastní kosmetiky oslovil svého kolegu Toma Allswortha. Tom už zkušenosti s beauty trhem měl, díky čemuž se značce Revolution dařilo už hned v jejích začátcích. První obchod tak značka otevřela již po 6 měsících od jejího založení.

Jednou z hlavních myšlenek značky Revolution je, že na líčení záleží bez ohledu na věk, pohlaví, etnickou příslušnost či dokonce sexualitu. V rámci této myšlenky se rozvinula také výzva #OpenMinds. Jejím cílem je oslava rozmanitosti, přijetí nedokonalosti, respekt vůči sebevyjádření a podpora krásy v jejích mnoha podobách. Hnacím motorem značky a zdrojem jejího pokroku je přitom zpětná vazba od zákazníků, díky které mohou produkty vyhovovat široké veřejnosti a nejen vyvolené skupině zákazníků. Všechny produkty jsou přitom převážně veganského původu a vyráběny jsou bez testování na zvířatech.

Globální značka Revolution Beauty dnes zastřešuje několik beauty značek. Jsou jimi Revolution (dříve Makeup Revolution), revolution PRO, I Heart Revolution, Revolution Skincare a Makeup Obsession. Každá ze značek se specifikuje na konkrétní oblast produktů, díky čemuž se dostatek prostoru a pozornosti dostává i dalšímu vývoji a případným zlepšením.